Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Agent se hlásí ze své pozice

Cesta do neznáma. To je vždycky adrenalin. Hlavně, když jste dívka a musíte se sbalit na půl roku. Jak vysvětlit zanechanému oblečení, že není zdaleka vaše nejoblíbenější a že dáváte přednost jeho konkurentovi z druhého šuplíku?

4.9.2017

Musím uznat, že souboj s mým kufrem byl dlouho vyrovnaný. Když jsme se blížili do balícího finále, vzpíral se jak se dalo. Já mu též odpověděla vzdorem. Nicméně využil mé slabé stránky a to nervovému systému. Měl poslední slovo - tu bundu jsem si prostě nevzala. Při mých minulých návštěvách Benátek jsem se pravidelně, záměrně a ráda ztrácela. Cestou na byt jsem se ztratila taky, však zcela nezáměrně a hlavně dost nerada. O tom jaké to je putovat se zavazadly Benátskýma uličkami  a hledat číslo popisné nemusím zdlouhavě psát. Podobá se to cestě na Horu Osudu.                                                                                           Nakonec se dílo zadařilo a s prvním vstupem do domu, ze mě všechny pocity paniky spadly a naopak mě zaplavilo jedno nepopsatelné ,,OOO" které pokračovalo i na bytě, který teď bude na chvíli můj domov (už teď mi je líto, že přijde den, kdy ho budu muset opustit).                                                                 Oblepení volných ploch fotkama, proběhlo úspěšně a já se mohla vydat na okolní prozkoumání terénu. Zjistila jsem, že ať půjdu kamkoliv budu se rozplývat. Dojal mě dokonce i systém který tu mají popeláři.                                                                   To, že to mám blízko na San Marco jsem věděla, ale že to mám až tak blízko, to jsem byla vyloženě překvapená. Šla jsem podél moře - jo moře, taky to pořád nechápu - a vynořila se mi vzpomínka malý holky, která seděla na jabloni, měla zelený kolena a mávala si nožičkama. Řílala jsem jí ,,tady teď budeš bydlet, uvědomuješ si to? " Holka co seděla na stromě byla vážně udivená a řekla  ,, áháá fáákt,  to je vážně hrozně skvělý , to beru!! "  

Autor: Petra Brabencová | pondělí 6.11.2017 11:04 | karma článku: 10,69 | přečteno: 333x
  • Další články autora

Petra Brabencová

Karneval v Benátkách aneb barokní sukně v akci

Benátský karneval ! Pokud sdílet s někým metr čtverečný a nevadí vám vaší hlavu nechat použít, jako stativ, bude se Vám karneval líbit!!!

4.3.2018 v 21:40 | Karma: 12,96 | Přečteno: 278x | Diskuse| Cestování

Petra Brabencová

Líné Benátky

Benátský ,,Times" Skandální popis temných benátských uliček i obyvatel. Kdo, kde s kým ? Kdo, kde s čím!!

30.1.2018 v 10:54 | Karma: 17,69 | Přečteno: 370x | Diskuse| Cestování

Petra Brabencová

Poletucha poletavá

Řeknu Vám, být sochou v Benátkách, není žádný med. Ať představujete sebe významnější osobnost či národní symbol, můžete si být naprosto jistí, že na vaší hlavě, vždycky bude sedět racek

14.1.2018 v 9:31 | Karma: 14,68 | Přečteno: 442x | Diskuse| Cestování

Petra Brabencová

Ten Andrea aneb něco je tu ve vzduchu

V Benátkách je zavedena dlouholetá tradice. O půlnoci na San Marco - velká líbačka. Každý musí někoho políbit. ,,Tak proč jedeme na druhou stranu, když se máme líbat?" .

7.1.2018 v 10:32 | Karma: 16,08 | Přečteno: 508x | Diskuse| Cestování

Petra Brabencová

Páni Slizáci

Dneska jsem se podívala na zoubek, benátským ,,podnikatelům", kteří mi tu obohacují život. Un piccolo espresso na to

17.12.2017 v 13:03 | Karma: 19,64 | Přečteno: 1323x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Ani vás nepustí do haly. Podvodů při prodeji lístků na MS v hokeji přibývá

6. května 2024

Organizátoři i policie varují: Kupovat vstupenky na mistrovství světa v hokeji od někoho jiného než...

Katar plánuje vyhoštění lídrů Hamásu, ale není kam. Jordánsko je zpět nechce

6. května 2024

Premium Katar je místo, kde si lídři teroristické organizace Hamás léta užívali pětihvězdičkového luxusu....

Za bydlení politiků platíme tisíce, vládní byty a vily mnozí z nich nevyužívají

6. května 2024

Premium Stát jen za tento rok zaplatí za bydlení v Praze mimopražského ministra školství Mikuláše Beka...

Izrael zavřel hraniční přechod do Pásma Gazy. Humanitární pomoc tam končí

5. května 2024  14:36,  aktualizováno  22:53

Izraelská armáda v neděli oznámila, že po ostřelování uzavírá hraniční přechod Kerem Šalom, určený...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 490x
Jsem Petra. Závislačka na oříškách a kofeinová upírka. Místo činu - Benátky !

Mám obrovské štěstí, že můžu studovat, žít, vychutnávat, ochutnávat, užívat a zažívat jedno z nejkrásnějších  míst na světě.  Pít dobré kafe za euro, čichat pizzu na každém kroku - následkem pravidelného nasávání její vůně je, že už na ní prostě nemáte chuť- koukat na racky, poslouchat harmoniku na ulici a být pozorovatelkou benátského života. 

http://jedno-cappucino-prosim.webnode.cz/

Seznam rubrik